Tripping

Jenny, Amanda och Ida kom och hämtade mig på jobbet när jag slutade och så drog vi upp på hockey :) Roligt men kallt som f*n! Fellingsbro vann men Tobbe gjorde inga mål så nu ska jag skälla på han så att han gör några nästa gång jag kommer och kollar på han ;) Magnus och Oliver satt och lärde mig alla regler och tecken så om ni vill veta tecknen för tripping, crosschecking, hooking, iceing m.m så kan ni fråga mig. Magnus förhörde mig sen och jag kunde det som ett rinnande vatten, haha ;)

Imorgon blir det Lindesberg, det blir tjejfest följt av bowling med en massa annat folk. Frida hade hyrt helt bowlinghallen på den nya arenan så vi skulle ha den helt för oss själva, hoppas det blir riktigt mycket folk och kul, men med det sällskapet är jag säker på att det blir det! :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0