Athena

Krogen igår med syster och B var helt okej. Var ju så länge sen man själv var ut på fredagar så vi visste inte riktigt vart vi skulle gå. Det vart Strömpis iaf, det dög. Jag hade så ont i fötterna så kunde knappt tänka på annat :/ Hoppas lillsyrran hade en kul första utgång iaf, men det tror jag hon hade. Bjöd henne iaf på en Strawberry Daquiri (stavas?), gott som f*n!

Min fötter mår inte så bra idag så det blir lågskor ikväll när vi ska ut och äta med jobbet. Vi ska till Athena i Arboga, har inte varit där sen min gammel moster W fyllde 90 år. Då började det bla brinna på bordet och en av mina kusiner kissade ner dom fint stoppade stolarna. Så har inte riktigt vågat visa mig där efter det, haha. Får hoppas att inget av det inträffar ikväll :)


// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0