Baby think twice

Min "nya" favorit låt, Celine Dion - Think Twice. Texten är ju lite hemsk men älskar den ändå, poppade den hela vägen till Frövi och hem.

Dom hittade ingenting hos tandläkaren, såret hade läkt fint. Hon trodde inte att huvudvärken berodde på tanden men mystiskt att det har kommit direkt efter att jag drog ut den. Har varit helt död idag, åkte hem till farmor efter tandläkaren. Kände att jag inte kunde jobba, känns som att jag ska svimma så fort jag anstränger mig. Är ett sånt j*vla tryck på huvudet. Anstränger jag mig känns det inte så mycket, då tror man nästan det har gått över men så fort man slappnar av igen så slår det till igen. Och då är det 10 ggr värre också.

Nu sitter jag och väntar på att älskade M ska komma och hämta mig, kanske kommer kännas lite bättre när han får krama och pussa bort det onda. Han kan ju iaf få försöka :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0