Daniela & Emma

Saknar mina bästa vänner så himla mycket. Pratade med E idag, var så skönt att höra din röst och få prata av sig.
Det är med er jag kan vara mig själv helt och hållet, det är med er jag upplevt dom roligaste stunderna i mitt liv och skrattat som mest. Det är till er jag vänder mig om jag är ledsen och behöver tröst och jag vet att ni finns där för mig alltid. Känns så skönt att veta det och oavsett vad som händer så kommer ni alltid finnas där. När det varit jobbigt har jag bara kunnat sätta mig i bilen och kört upp till G-hyttan, så har ni funnits där och tröstat och stöttat. Skulle aldrig ha klarat mig i genom dom motgångar som man har haft dom senaste åren utan er.
Älskar er så otroligt mycket och är så tacksam för att ni finns i mitt liv och förgyller det. Tänker jag tillbaka på dom stunder som det är hänt nått stort (ibland inte ens nått stort) i mitt liv, så är det er jag först ringer och berättar det för. Ni finns också där och ger råd när jag står inför ett stort val (eller ibland bara vilka skor jag ska välja).
Vänner kommer och går, vänner sviker ibland men ni två har alltid funnits kvar och aldrig svikit och jag är så glad att jag vet att det alltid kommer förbli så.
Jag har dom bästa vännerna man kan ha!





// Frida.

Kommentarer
Postat av: D

Du är världensabsolutbästakompis :)

2010-02-10 @ 18:07:40
URL: http://danielaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0