"Dyslexianfall"

Höll på att dö i skratt idag när E ska berätta att tjejen i dokumentären fick ett epilepsianfall och säger fel och ist säger "dyslexianfall". Gud så roligt vi hade åt det, allt fick liksom en helt annan mening.

Åkte till mitt andra hem i hytta igår efter jobbet. Länge sen jag var där så det var trevligt, det var sig likt :) E var för trött så hon bangade på kvällen men jag och D hade mys och låg och pratade halva natten typ. Idag sov vi rätt så länge sen klädde vi på oss och gick mot Fanthyttan för att möta E. Riktigt skönt var det ute! Lite senare vart det Frosth med A också. Nu sitter jag hemma hos mor och syster, det har varit kalas för syster. Det här har varit en trevlig och mysig dag med andra ord :)

Miss my man very very much! Men han har ringt mig två ggr i dag så tror nästan att han saknar mig lite mer ;) Ska ringa honom imorgon och gratulera honom på namnsdagen hade jag tänkt, annars blir han väl sur :)

Nu ska jag fortsätta lägga över gamla bilder från mammas datorn till min externa hårddisk sen åka hem och mysa ner mig framför en film.


Fellingsbros tärnor 2006.



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0