Energikällan

Ja jag vet att jag hela tiden tjatar om hur mycket jag saknar M men nu ska jag faktiskt tjata om nått annat jag saknar. Nämligen alla mina underbara vänner på Energikällan! Så himla roliga och underbar människor som jobbar/jobbade där. Dom lyfte verkligen ens dag. Ska ju också få möta mina pullor M och S i dimman nästa helg, något jag VERKLIGEN ser fram emot. Kommer bli en kväll fylld med skratt, prat, deeptalk, skratt, tårar (glädje) och ännu mer skratt!


Sara och jag busade lite :)




Ben & Jerry glass, ett måste!




Pumor.




Skrattanfall?




Kalas för Maria.




Helgerna med Maria, dom bästa.




I det sällskapet går det inte att vara normal, tur jag inte är det.




Vig är hon, hon med flinet.




Bilden är manipulerad, Sharon SMUTTAR aldrig på vin.
Hon SVEPER.


Längtar tills nästa helg flickor!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0