Frövi

Ska straxt gå hem till mamma och skotta fram bilen. Ringde till tandläkaren imorse och berättade hur jag mådde och dom tyckte det var bäst att jag skulle undersökas. Så klart så var det ju stängt i Fellingsbro idag så jag måste åka till Frövi. Inte så roligt när det är det här snöovädret plus att jag känner mig helt yr.

M ringde nyss och hörde hur det var med mig. Jag blir så nervös vad/om dom ska hitta nå fel. Jag får för mig att det är blodproppar och allt möjligt. Man kan ju då tro att M är stöttande och lugnar ner mig, nej då han spär på min rädlsa ännu mer och säger att jag säkert kommer få amputera hela munnen. Han är så snäll den mannen! Han kommer ju få igen 10 ggr värre när han är "sårbar", haha.

Dags att pallra sig ut. Wish me luck!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0