I will survive!

Yes tandläkaren är avklarad och jag överlevde. Och inte bara överlevde, det var inte så farligt som jag trodde heller. Tog kanske en kvart från att jag kom in i rummet tills att jag kunde gå ut därifrån. Men helvete vad det knakade och nu känner jag mig helt groggy, så det blir nog soffläge resten av dagen för min del.

Fick lite grejer som jag beställt idag bla min systers födelsedags present, helvete vad avundsjuk jag blev på henne (och det är mitt fel). Jag vill också ha! Funderar om jag kan kosta på att unna mig själv det, får se. Om inte annat får det bli nästa månad.

Idag kommer två av mina favoritpersoner hem, åh vad jag har saknat dom. Så om allt går enligt planerna så får jag äran att vistas i deras sällskap imorgon, myyys!


Party in Malmööö!



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0