Rolig, mysig, trevlig, bra..

Det är bla ord som beskriver min helg :)

I fredags jobbade jag sen kom M och hämta mig för en lugn kväll hos honom.
Lördag sov vi länge sen åkte vi till Arboga för att handla på bolaget. Men när vi kommer dit så visar det sig att det var nån slags marknad där så vi gick en sväng på stan. Då träffade vi P och J och lilla C, han var så söt när han tulta runt bland allt folk :) Så då vart vi iaf ståendes med dom och prata och så gick vi en sväng med dom innan vi åkte och hämta systeryster och skjutsade ut henne till pappa. Och så gick vi in till farmor där L och G var på besök så då vart vi kvar där ett tag med :) På kvällen skulle de bli utgång men när inte A kunde bli med så tappade jag och B sugen så vi stannade hemma och gjorde M sällskap ist. Det var lika trevligt det, vi satt och drack och snackade skit och kollade på melodifestivalen. Fast det roligaste på hela kvällen var när B skulle åka hem, det var nämligen P som skulle skjutsa hem henne, i traktor. Jag fick följa med som sällskap, jag höll på att garva ihjäl mig. Vi flög som vantar alla tre när han gasa på över guppen, kul som bara den var det iaf :)
Söndag sov vi länge med, sen åkte vi ut till P-A och I. Där höll P-A och P på att byta en dörr så jag och M pricksköt lite med geväret, roligat hade vi :) Sen på kvällen kollade vi i taxfree-katalogen och käkade pizza och tittade på nionde kompanitet och en annan del av köping, innan vi åkte hem och sov, typ.

Haha jätte rolig läsning av min helg, men där här bloggen är ju från början för att mina energikällan vänner ska kunna hålla koll på mitt liv ;) Så dom som bara är nyfikna tar jag ingen som helst hänsyn till. Förresten så ringde M och S i lördags kväll, och typ 10 min innan hade jag tänkt på en av Ms roliga kommentarer :) Dom hade vinkväll, utan mig :( Så nästa gång väntar jag på min inbjudan ;)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0