Shopaholic

Ja jag erkänner jag har blivit en riktigt shopaholic, men nu får det f*n vara nog! Herregud så jag handlar, det är ju inte bara till mig heller. Älskar verkligen att ge bort presenter. Klickade precis hem födelsedags present till B och två saker till M. Väntar dessutom på att Is födelsedags present ska dimpa ner i postlådan. Ska bli så spännade att se hur det kommer se ut, när det är handgjort och allt. Men än är det lite av en hemlighet vad det är, kanske kan lägga upp bilder sen :)

Inte en sån bra dag idag, hände lite "saker". Jag och B vart helt skakis, kunde inte sluta darra och så höll jag på att börja grina. Inte blir det bättre att jag inte har M här som kan trösta och stötta. Han ringde idag och pratade på om en massa, han frågade om jag saknade honom. Han skulle bara veta hur mycket jag gör det..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner framför en film.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0