Thailand

M har åkt till Thailand nu, saknar honom redan. Han ringde precis innan dom skulle gå på planet, hoppas verkligen att flygresan går bra så att det inte krånglar med all snö. Han skulle iaf smsa när dom hade landat, blir väl tidigt imorgon bitti.

Igår var vi in till Örebro och åt mat och tittade på bio. P och J var också med, det var trevligt. Vi tittade på Snabba Cash, ingen höjdare precis jag vart faktiskt besviken. Efter bion ville P att vi skulle åka hem till pappa och kolla läget på systers fest, det gick M med på så vi åkte dit en sväng.

Idag har vi bara tagit det lugnt, myst en massa :) Jag lyckades också klanta mig och ha sönder min namnsdagspresent och en av alla hjärtans dag-presterna jag fick av P-A och I. Dom är så snälla dom och så är jag så j*ävla klantig. Får köpa nytt helt enkelt..

Nu ska jag titta lite på tv och vänta på att två veckor har gått så min favoritperson kommer hem igen :)


// Frida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0