Tomas Quick

Sitter och tittar runt lite på facebook och annat så här innan jobbet. Hittade på nåns blogg att Tomas Quick twittrar, fast då under namnet Sture Bergwall, http://twitter.com/sturebergwall. Haha kommer ihåg när E berättade att hon hade varit hemma hos sin kusin E i Stråssa när dom plötsligt hört ett konstigt ljud. Dom var inte så gamla och dessutom var dom ensamma hemma så dom vart livrädda och gömde sig under ett bord. När dom sitter under bordet så väser E (kusinen) till andra E, "Det är Tomas Quick!" E visste dock inte vem det var, inte jag heller tills hon berättade historien för mig, men hon vart iaf livrädd. Det hela slutade med att dom skickade "SOS" till Es bror och ringde deras föräldrar som hastade dit. Ljudet visade sig sedan vara tvn på nervåningen. Jag skrattade så jag höll på att dö när E berättade för mig. Hon berättar den här historien bätre än mig och jag har säkert missat nån detalj men iaf :)


// Frida.


Kommentarer
Postat av: Din E

Haha det där hade jag glömt, vad kul att du skrev det :) Du berättade den såå himla bra, att du kommer ihåg, du har inte missat någon detalj alls. Du är så himla gullig! Haha Elin skrämmer mig med någon jag inte ens vet vem det är, hahahahahahaha! Hon sa att han gick på fri fot, och att hon var helt säker på att det var han som var där nere. sött gjort av elin faktiskt :) älskar dig<3

2010-02-09 @ 18:30:12
URL: http://danielaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0