26e Januari

Idag är jag ledig, hur skönt som helst men som vanligt är jag uppe skit tidigt för det. Föreslog att vi skulle sova hos mig så jag slapp gå upp på morgonen men M var tvungen att elda så det gick inte för sig. Så nu sitter jag här, tänkte faktiskt lägga mig i sängen och bara slöa ett tag. Det känns faktiskt väldigt lockande :) Fick mina pyssel grejer igår också så kanske skulle pyssla lite idag, skulle behöva ut och gå och röra på mig så kanske kan få med mig min kära kusin ut. I eftermiddag ska jag som sagt åka in till Örebro med M, han skulle till och med få sluta tidigare, himla bra :)

Tittar på Vakna med The Voice, dom visar en massa roliga bilder, haha skit roligt :)
http://www.11points.com/Dating-Sex/11_Sexy_Photos_Totally_Ruined_By_People_in_the_Background

Nej nu ska jag krypa ner under täcket!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0