Drömmar

Vaknade typ nyss, hade ställt klockan på nio för att jag skulle komma upp. Men sen fick jag ett sms av F att hon hade spytt på natten stackarn, så då kunde hon ju inte komma till mig idag :( Tråkigt när vi äntligen bestämt nått, men iaf så passade jag på att sova vidare. Men nå vidare bra vill jag inte påstå att jag sovit, har drömt så himla mycket och inga bra drömmar heller. Har handlat om det där äckliga fyllot från igår och om M, plus en massa annat. Den sista drömmen jag hade innan jag vakna var riktigt hemsk, var nästan så att jag grinade när jag vaknade.

Nu ska jag försöka pallra mig ner till hemköp och köpa såpa och lite annat för jag ska nämligen skura golvet och såpan är snart slut. Måste köpa nått wc-block eller nått för eftersom jag knappt är hemma nått och använder toaletten eller duschen så luktar det så mycket avlopp. Det stinker fruktansvärt mycket, kan hjälpa om man spolar vattnet ett bra tag men sen är det snart tillbaka igen.




// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0