Finnar

I lördags var en seg dag, halv sov hela dagen. Gick upp och la mig vid två typ men vaknade av att P-A och I kom så då gick jag ner och och satte mig och prata med dom. M hade plockat undan julsaker och bytt gardiner när jag låg och slöade.
   På kvällen bubblade vi lite, mysigt men det vart dock lite för mycket skum. Det var överallt, haha! Sen gjorde jag iordning mig och åkte ner för lite fest hos T. Det var väl hyffsat kul men kände inte för att dricka så kändes bara onödigt. Ringde och pratade med bästa D, pratade i nästan en timme så alla trodde typ jag hade gått haha. Men när jag kom in så skulle A och M åka hem så då var det inte så roligt längre, så när E skulle åka hem så bad jag att få åka med honom hem. Så var väl hemma hos M vid ungefär ett, en lugn kväll med andra ord.

Igår gjorde vi inte så mycket heller, M hade huvudvärk och jag världens mensvärk. Men på kvällen åkte vi hem till P-A och I och åt mat. Satt och kollade på kort från när M var liten och när han var typ tonåring, han var skit snygg iaf ;) Haha P var lite sur för han red andtingen på korten han var med på eller så var han utklädd till Pippi Långstrump. Vi hade så roligt åt det, vi kom på att på hans studentplakat ska det vara Pippi Långstrump-bilden :) Sen klämde jag lite finnar på P, han skrek som en idiot och M bara skratta, jag med för den delen. Jag ÄLSKAR verkligen att klämma finnar, är typ det bästa som finns. Är nog det äckligaste intresset men det är så roligt, kan nästan börja grina om jag sett en finne på M som är klämfärdig och han inte låter mig klämma den, jag bara måååste! Haha ja sån är jag :)

Nu ska jag slöa lite sen jobba, känner inte alls för det hatar verkligen måndagar!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0