Grabben med G..

..är inte här, och det känns skit. Särskillt när jag fortf känner mig lite skakis efter händelsen på jobbet. För om ni inte visste det redan så är det på Hemköp allt händer. Ikväll innan stängning var det
fyllegubbesomsnorfläskytterfiléochblirhotfull som stod på schemat, yees säger jag bara. Så lilla Frida fick ta och ringa farbror polisen, dock kom dom först när muppen redan gått men dom kom iaf in och pratade med mig och V. Inte fy skam det heller, fina pojkar det där är nog lite svag för poliser eller män i uniform överhuvudtaget. Idag var dom dock civilklädda till min stora besvikelse. Men å andra sidan så finns det ju ingen som kan mäta sig med bästa M :) Som jag inatt får sova utan, vart så jävla sent pga all uppståndelse men imorgon skulle han hämta mig direkt efter jobbet sa han. Jag är ju ledig imr så då ska jag städa sen skulle F komma hit och hälsa på mig, hon ska få se min lägenhet för första gången :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på Saltkråkan (nej jag kommer aldrig växa upp) sen försöka sova.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0