M som i Mathias

Igår var det årets sämsta dag hitills, bara en massa stress och annan skit hela dagen. Ett tag kändes det som att jag skulle börja stortjuta vilken sekund som helst. Men sen kom M och P in och muntrade upp mig lite, fick en uppmuntrande puss av M så då kändes det lite bättre. Tur att jag har honom :)

Efter att jag jobbat gick jag hem till min granne S-B, skulle bara be om ursäkt för allt oväsen i lördags men jag vart kvar där i nästan en timme! Vi började prata om en massa annat och hon visade mig en massa kort och berättade om sitt liv. Det var faktiskt väldigt intressant att höra, är ju inte så ofta man pratar med gamla människor mer än farmor och hennes kompisar. Är kul att höra hur annorlunda saker och ting är, hon berättade att när hon var en liten bebis så var alltid hennes mamma ute och dansade. Hon litade inte på att hennes pappa tog hand om S-B så hon tog alltid med henne, hon fick ligga i en korvkiosk medans hennes mamma roade sig. "Så jag har legat i många korvkioskar må du tro" Haha hon är så söt :) Sen prata vi om nått annat, om några i Fellingsbro då säger hon helt förskräckt: "Du jag tror dom är homofiler!" Haha då var jag tvungen att hålla mig för skratt. Sen kom M och hämta mig så då var jag tvungen att gå.

Måste verkligen tvätta idag så funderar på att kila hem till mamma och göra det, men är ju så kallt!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0