Shame on me

Har varit otroligt dålig på att uppdatera här ser jag men det är just för att jag knappt suttit framför en dator alls. Det kanske man ska se som nått positivt, att jag har haft bättre saker för mig? :)

Orkar inte skriva så mycket om vad som hänt för det har inte hänt så mycket mer än vanligt, jag tror jag lägger upp lite bilder ist om jag orkar :)

Kom iaf hem från M för en stund sen, han har börjat jobba igen så nu är det inga sovmornar här längre! Kände mig inte så där super pigg när hans alarm började ringa imorse, hatar den där j*vla signalen! Får kalla kårar bara jag tänker på den. Idag ska jag jobba, 10-16 egentligen men skulle tydligen komma frukt så då skulle jag börja 9 ist och jobba till 17-18, jag trodde att jag stängde så det var en glad överraskning när jag upptäckte att fallet inte var så :) Imorgon ska jag jobba en hel mysko tid, börjar 14 och jobbar till stängning, kommer känns konstigt att börja så sent på dagen. Men har tänkt jag ska städa eller tvätta på förmiddagen så att jag får nått vettigt gjort när jag är ledig en halv dag. Men det visar sig väl vad jag orkar med :)

Nej jag tror jag lägger in dom där bilderna senare, tror jag ska lägga mig och blunda lite innan det är dags att göra mig iordning för jobbet, är ju sååå skönt!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0