Shopping

Shopping på hög nivå med M igår, det vart Ikea och Marieberg för hela slanten. Jag skulle väl egentligen inte handla nått, hade presentkort på H&M, Ikea och Kicks som jag tänkte använda. Men så vart det ju en HEL del annat också. Inte så bra när man har med sig M som smakråd heller,
"Är den här fin?"
"KÖP"
"Ja men hur satt den?"
"KÖP"
Haha han var faktisk duktig i början och gav lite utlåtanden men efter ett tag (efter första affären) så var han inte så motiverad längre.
Sen åkte vi till Ica Maxi för M skulle storhandla. Jag körde vagnen och jag måste säga att det var f*n inte lätt att kryssa mellan alla andra folk med sina vagnar samtidigt som M går och drar i vagnen. Folk kör verkligen som galna med sina vagnar, tar inte hänsyn till nån. Blir så irriterad på sånt där, finns det inga oskrivna trafikregler för kundvagnar? Högerregeln borde väl åtminstone finnas? Tycker det borde finnas iaf, slipper man gå runt och vara rädd för att få hälarna överkörda.

Idag börjar jobba kl 12, en av dom nya konstiga tiderna. Ska fortsätta fixa med D & Es blogg och plocka lite här hemma tills jag börjar jobba.

Ha en bra dag!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0