Snö

Rätt så väntat att jag ska skriva om den oerhörda mängden snö som har kommit! Herregud snöade verkligen hela dagen igår, tur att man jobbar inomhus iaf. Det räckte att man bara gick ut en snabbis för en slänga nått i komprimatorn, så var man nersnöad. Inte så uppskattat om ni frågar mig.

Idag börjar jag kl 10 och slutar kl 16, himla trevlig arbetstid måste jag säga :) Imorgon blir det 8.30-14, det kan ju nästan inte bli bättre. Dock skulle vi ha personalmöte från kl 8, men det är smällar man får ta. Det är tur jag slutar kl 14 för på kvällen ska vi hem till Ms mormor och morfar på kalas, för Ms morfar fyller år nämligen.

Nu ska jag plocka undan här hemma, ligger kläder precis överallt så därför tänkte jag lägga upp en bild på mina fina inköp från i tisdags :)



- Svart kavaj med nitar, Only.
- Vit BH och vita trosor, H&M.
- Svart handväska, Only.
- Svart halsband med pärlor och nitar, Only.
- Strumpbyxor, Lindex.
- Blommig skjorta, Gina Tricot.
- Brunt skärp, Gina Tricot.
- Svart linne och vitt linne, Gina Tricot.


Vart en hel del grejer plus att jag köpte en del på Ikea också, men inte så konstigt när man har med nån som säger "KÖP" så fort man visar nått :)

Ska ta mig lite frukost nu och plocka undan, Ha en bra dag!


// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0