This weekend

Helgen har varit kanon bra :) I fredags jobbade jag till stängning sen kom M och hämta mig så åkte vi hem till honom och hade fredagsmys med film och en massa onyttigt :) På lördagen åkte jag till Arboga med syster, skulle haft Ms bil egentligen men när P-A kom och skulle fixa med elementen så tyckte dom jag skulle ta hans bil ist. Haha så vi åkte i hans stora jobbarbuss, inte den lättaste att parkera med men det var iaf inte så svår att köra som jag hade trott :) På kvällen kom mina flickor hit, vi gick till pizzan och åt. Där höll vi halvt på att frysa ihäl, E satt till och med med sin jacka på sig. Sen gick vi hem och fixade iordning oss innan allt folk kom. Mycket folk kom det också och en väldig blandning på folket men det var hur kul som helst, har inte haft så roligt på länge. Hade till och med träningsvärk i magen igår för att jag skrattat så mycket :) Har inga bilder att lägga upp men kanske kan sno några av M sen. Igår gjorde vi inte ett dugg, låg i sängen hela dagen och kollade på film. P-A kom och hämtade oss på natten så vi sov hemma hos M. Dom fixade det sista med elementen i lördags så nu är det äntligen varmt på övervåningen, är så skönt man känner knappt igen sig, haha. Igår när vi skulle sova så vart det nästan för varmt under täcket ist :)

Nu ska jag fixa iordning mig för jobbet om ett tag. Imr är jag ledig, lilla älsklings E kanske kommer hit då, man kan ju alltid hoppas :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0