Tv-licens

Jaha då får man börja betala för tv-licens då, kändes lite surt när jag hittade fakturan i brevlådan. Har försökt smita undan från skiten men eftersom lilla E svarade i min hemtelefon och konstaterade för tanten i andra änden att det fanns en tv i lägenheten. så blir ju nu så glatt tvungen att betala. Jaja var bara en tidsfråga, får väl se de som lite vuxenpoäng! No hard feelings to E, älskar dig ändå :)

Skulle ju städa igår gick faktiskt väldigt bra för en gångs skull, tills jag skulle till att börja diska och skura. Jaha då hade jag inget varmvatten, fick ställa mig och koka vatten för att kunna diska. Hoppas att det idag finns lite mer varmvatten så jag kan skura annars får jag koka vatten idag igen. Handlade en massa städgrejer igår också, hela kalaset gick på ungefär 200 kr och det var bara en massa olika medel. Ännu mer vuxenpoäng till mig!

Hade tänkt att jag skulle sätta mig och sortera papper idag och på fredag ska jag tvätta kl 06:00. När jag flyttade in så skrattade jag åt 06:00-12:00 tiderna, "Hallå kan ju bara vara tanter som tvättar då". Jösses jag bara flyger upp för vuxenstegen, jag är som en liten hamster hög på hostmedicin!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0