Tvätt

Håller på och tvättar, har tvättat tre maskiner redan och har tre kvar men tror bara jag hinner med två till. Den sista får vänta är ändå bara en halv maskin med fin tvätt, typ finkläder som ska tvättas på 30 grader. Ska hoppa in i duschen nu och sen göra mig iordning för att kila ner till barnmorskan, ska fixa p-piller. Hatar att man måste gå dit i typ 5 min bara för att förnya receptet, men det är väl bra det egentligen ifall man skulle ha fått några biverkningar.

Igår var vi till Ms mormor och morfar, väldigt mysigt och trevligt. Dom var så söta och snälla. När vi kom dit och hade hälsat sa hans mormor, "När du klev ur bilen såg du precis ut som I!" (Ms mamma). Jag tycker det var lite gulligt sagt :) Trevligt att sitta och prata men man blir ju lite generad när dom ger en massa komplimanger, "Tänk en sån fin tjej M har fått tag i, nu vill han väl aldrig åka till jobbet" Har så svårt att ta komplimanger men det är väl bara att ta åt sig :) P-A och I var med också, I hade köpt semlor på Frosth som vi åt. När vi kom hem till M på kvällen var jag så trött så jag somna nästan på en gång i soffan. Då var det lika bra att gå och lägga sig i sängen, klockan var nog inte ens elva, väldigt tidigt för att vara mig :)

Nej duschen väntar!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0