SEMSTER

Ingen nyhet att jag är dålig på att uppdatera men som vanligt har det varit fullt upp. Kan nog lätt räkna på en hand dom gångerna jag sovit hemma den senaste månaden och även fast min lägenhet har fått tagit stryk av det och därför straffat mig med ett diskberg (som jag betade av igår, duktiga jag) och förvandlat sig själv till ett bombnedslag pga av jag endast varit hemma och packat om och bytt om så är det ju för att jag har roat mig ist för att sitta hemma :) Kan omöjligt rabbla upp allt jag har haft för mig så jag skippar det. Nu har jag också semester, är inne på min fjärde dag men har redan ångest för när den ska ta slut. Ska verkligen ta vara på alla mina dagar och bara ägna mig åt roliga saker, nästan iaf.

Är hemma hos mamma nu, har tvättat en massa eftersom jag inte varit hemma och bokat tvätt-tid. Men nu har jag rena kläder iaf :) Ska snart sticka iväg och hämta upp min gay-pojkvän (dock är han inte gay), han hade ett paket åt mig så det blir mannekäng och förhoppningsvis lite smakråd från hans sida. Sen skulle vi åka och äta och förhoppningsvis blir Gustav med också, vore kul för nu var det länge sen jag träffade honom.

Slänger upp lite bilder från Görans (min "låtsas-pappa") 50 års fest, en av dom roliga sakerna jag roat mig med :)


Jag och Göran.




Kusinerna + Agnes (som i princip tillhör familjen)




Lekar. Anledningen till mitt ASGARV är att moster äter kolaremmar, haha.



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0