Körkort

Grattis till Perra som tog körkort idag! :) Åter igen får man flashbacks från när jag själv tog körkort. Var så otroligt glad, kunde inte sluta le. Kändes helt otroligt när man körde själv i bilen, man tänker inte på det innan men man har ju aldrig åkt själv i en bil. Det känns nästan lite olagligt i början, haha :)

Jag och min favorit kusin Becca var in till stan idag. Skulle bara handla lite nagellack och dricka tills helgen men som alltid så vart det ju en hel del andra saker också :) När vi skulle åka hem stod det en ny bil på parkeringen som inte startade, vi var otroligt glada för att den här gången var det inte jag och Becca som stod där, haha :) Och det har ju hänt några ggr med den kära gamla opeln.

Åkte ut till pappa på kvällen, pratade lite med farmor och hennes kompis Fido som var där :) Sen reste jag, pappa och Emma upp det stora partytältet UTAN att bli osams :O Kors i taket! Dock fick jag höra kommentarer som, "Frida, du är klenast så du kan stå i mitten" och "Frida, stå bara och håll i". Haha bara för att dom är så starka. Jag hjälpte iaf till med mina goda råd :)

Har precis pratat med en av mina favoriter och nu sitter jag och väntar på att en annan av mina favoriter ska ringa, hoppas hon slänger i sig maten fort!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0