SATC 2

Har spenderat eftermiddagen och kvällen på stan med underbara Sara :) Mötte upp henne på stan och så fick jag en lite försenad födelsedagspresent av henne. Jag fick ett jätte fint halsband som det hängde en sten på, var kärlekens sten, en Ametist. Fick en nyckelring med två skyddsänglar på och så stod det " Never drive faster than your angels can fly", haha hon tyckte det passade in på mig ;) Hon hade också skrivit ett kort med Ametistens betydelse och en massa fina saker till mig, vart helt rörd :) Sen gick vi lite på stan, träffade hennes kusin Helene så hon gick med oss ett tag. Skulle inte handla nått men som vanligt så kom jag inte tomhänt hem :) På kvällen käkade vi sen gick vi på bio, Sex and The City 2. Den var jätte bra och rolig, älskar verkligen dom filmerna och serien för den delen. Så idag har varit en bra dag, tack för det gumman!<3

Nu ser jag fram emot helgen, tror det kommer bli en bra helg! :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0