Tú y yo<3

Är oerhört dålig på att skriva här, I know. Ändå tycks det finnas trogna läsare. Får väl skriva lite då, så ni får nått att läsa om mina kära vänner :)

Helgen har varit bra. Städade lägenheten i lördags och diskade ren all disk jag hade lyckats samla på mig. Skönt att få det gjort men det tog sin lilla tid vill jag lova! På eftermiddagen/kvällen blev det Örebro, jag blev bjuden på restaurang och bio. Käkade på Efassos, hur gott som helst. Fick lite minnen från när vi var där första gången :) Sen blev det bio, Killers. Riktigt bra, den innehöll både humor, action och romantik så "alla" vart nöjda. Igår blev vi bjudna på mat, lax och potatis, mums! Efter det blev det kubbspel, tjejerna mor killarna. Vi vann, oavsett vad dom säger. Haha vilken dålig förlorare jag är :)

Kortfattat om min helg, blir inte bättre än så. Har pratat med bästa Sara nu på kvällen, uppdateringar och skratt, som vanligt :)

Ledig i två dagar nu, behöver jag nämna att det är skööööönt? Nix.


Ingen kan få mig att le som du kan..


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0