Väntan..

Skulle ha fixat naglarna igår i Frövi. Tog först bussen in vid åtta och satt och vänta i en halvtimme på att salongen skulle öppna, och när den väl gör det så visar det sig att den som gör naglar är magsjuk. Fy f*n så surt! Men men fick en ny tid iaf. Men det drygaste var ju att jag var tvungen att vänta på att Frida skulle sluta jobba kl elva och vad f*n gör man i Frövi i två timmar??? Gick runt lite och filosofera, haha. Sen ringde jag Frida och hon slutade tio ist så vid tjugo över kom hon så jag slapp vara själv :)

Idag är jag också ledig, ska försöka städa lite sen ikväll ska vi väl upp till parken och springa/gå med jobbet. Måste kila ner till Hemköp och höra om vi skulle grilla efter eller ej.

I helgen blir det jobb sen fira Joannas student på fredag :) Mina skåneflickor kommer hem idag och stannar en vecka så ska umgås med dom mycket också :)


Fest förra helgen men gamla kompisar :)
(Ja, jag vet att jag ser ut som en bonde i keps, haha.)



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0