20 kr

Åkte ner för att få Ms bil fixad innan besiktningen. Det behövdes bytas lampor och handbromsen skulle spännas. Var nån ung kille där som hjälpte mig, trevlig var han. Extra trevlig var han när jag skulle betala, 20 kr gick hela kalaset på. Haha efter allt bök så kostade det inte mer, jag får säga att det var tack vare min charm det vart så billigt ;)

S åkte precis hem, var roligt att träffa henne efter så lång tid. Vi hade så mycket att prata om :) Måste åka hem till henne snart och titta på deras nyrenoverad hus, ska bli spännande :)

Nu ska jag snart åka in till Linde för besiktning och hämta E, så får hon bli med mig hem för en mysig hemma kväll :)

Idag är en bra dag :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0