Alejandro

Tittar på Vakna med The Voice som varje morgon och dom tog idag upp Lady Gagas låt, Alejandro. NU, tar dom upp den! Haha jag och M lyssnade ju typ sönder den i julas, snacka om efter dom är. Dom verkade aldrig ha hört den heller, lite roligt och konstigt :)



Idag är jag egentligen ledig men ska jobba iaf. När dom frågar om man kan jobba känns det alltid så långt fram så då är det inte så jobbig att säga ja men när väl dagen kómmer så känns det alltid lika jobbigt och man tänker på hur skönt det vore att vara ledig.

Nu är det snart påsk och jag ser verkligen fram emot det! Mest är det väl all mat men jag antar att när den här helgen är över så kommer jag nog vara rätt så trött den. Vi är bortbjudna typ hela helgen så vi kommer ju inte behöva göra någon egen mat heller :)

My chicks kommer hem i helgen så det blir att parta med dom också, can't wait!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0