Bra

Nu är allt bra igen för M är hemma :) Låg och halvsov igår natt när jag hör att det slår i dörren och en liten röst som ropar Frida. Var helt pirrig när jag skulle gå ner och hälsa på dom. Kramade M hårt och länge, kunde inte sluta krama honom. Och inte sluta pussa på honom heller :) Sen vart det världens mys, ville inte somna.

Var så skönt att vakna sen på morgonen och upptäcka att världens underbaraste låg bredvid. Sen vart det frukost och upp packning av resväskor. Jösses vad han hade handlat, haha fast det mesta var till mig ;) Fick så mycket så orkar inte rabbla upp allt :)

Åkte ut till P-A och I på eftermiddagen, tackade för min present från dom och gav I hennes försenade 50-års present. Hon blev jätte glad för den så det var roligt :)

Vi hyrde Bröllopsfotografen igår, jag vart skit besviken. Jag håller verkligen med B, jag skrattade typ en gång. Så jag rekommenderar den inte!

I helgen blir det att vara med M en massa, ska på kalas och lite sånt :)


// En Mathias-älskande Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0