Dunken

Helgen har varit kanon bra. Den har bestått av middag, mys, kalas, fest, ännu mer mys och besök på lek och buslandet. Var inte direkt tänkt att det skulle bli nå festande i helgen men dom tjatade så på kalaset att vi skulle komma så det vart det ändå. Var lite skeptisk innan eftersom jag typ inte kände nån, men det gick snart över för det var skit kul! :) Roliga och lättsamma människor, dock lurade J i mig rätt så mycket. Haha han skulle se vad jag gick för.

Igår var vi till lek och buslandet med P, J och lilla C. Det var kul men skit jobbigt, vart helt svett! Men bra för då fick man ju lite träning :) Blir bara så trött på föräldrar som inte kan ta hand om sina barn. Det bara kryper i hela kroppen när jag ser det, usch! Haha värsta satungen träffade vi på, tror han var ute efter J lite ;) Först sitter vi i bollhavet då frågar han mig om vi ska leka krig. Sen när vi åker trampbil åker han bakom J och försöker köra på henne. Vilket han iofs lyckades med. Haha jag trodde hon skulle få ett utbrott på honom :)


Jag är så glad att du är du..


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0