Emma

E är här, fast just nu pratar hon i mobilen med nån skånegrabb :) Vi har tittat på Dating in The Dark, måste ha varit bland det roligaste jag sett. Man höll ju på att garva ihjäl sig.

Imorgon ska jag och B åka ut till M och lilla söta C, ska bli kul :) Får jag äntligen ge honom min present. Vi skulle nog ta en sväng till stan också, hade tänkt köpa mig ett linne och så måste jag köpa en ny postlåda till M. Haha när jag och E var ut dit idag så upptäckte vi att den gamla var helt ihopknycklad. Han som plogar är tydligen inte den försiktigaste när det gäller att ploga vid postlådorna.

Fick återigen det sötaste smset från M idag. Trodde inte man kunde älska och sakna någon så mycket. Nu får han fan snart komma hem!


// Frida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att vara med dig, sååå himla mysigt! Pusssss loveyou!

2010-03-03 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0