En vecka

En vecka kvar "bara".. Pratade med grabben två ggr idag. Har pratat med honom minst en gång varje dag, så vill nog inte se dom kommande mobilräkningarna..

Imorgon skulle S komma hit och hälsa på mig, hur kul som helst :) Har inte träffat henne sen före jul så vi har mycket att ta igen. Sen ska jag ju besikta bilen, M sa idag att den inte kommer gå igenom och rabblade upp alla felen. Usch vad jag tycker det är pinsamt att besikta bilen och dom hittar en massa fel, är det värsta ja vet. Efter besiktingen ska jag träffa E, blir garanterat att ta en pizza :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok. God natt mina vänner (och ovänner)!



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0