Hosta

Hade världens hosta i fredags så det vart sängen hela dagen för mig. Inte så roligt att vara hemma när man åndå har sprängande huvudvärk och hostar så man tror lungorna ska komma upp. Men M försåg mig med lite hostmedicin som jag fick tvinga i mig så efter det började jag bättra på mig. När jag fick upp det äckliga slemmet så ;)

Resten av helgen blev det lugnt, var till Västerås och tittade lite. Var in på Media Markt och tittade lite, vi hittade massa roliga och konstiga saker. Bla ett rosa kylskåp i gammal 50-tals stil, tyckte det var lite häftigt (inte för att jag skulle vilja ha det själv).



Var även ut till farmor och hälsade på henne och fikade lite, sen gick vi över till pappa så drack han och M whiskey och vi satt och pratade.

Igår var vi hem till mamma på kalas eftersom hon fyllde år igår, Grattis Mamma!<3 Kollade på resor till London, för nu vill jag bara åka härifrån! Vore så skönt, men blir nog ändå senare i vår när det är varmare så får hålla mig till tåls.

Nu hade jag faktist tänkt städa, ser för jävligt ut här (som vanligt) bläää!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0