K*K-Frida

Galet rolig kväll igår. Vart lite mycket som det tenderar till att bli i det sällskapet ;) Jag och S roade oss med att rita snoppar på hennes bord, vilket resulterade till att hennes pojkvän A har gett mig ett nytt smeknamn. Haha hade helt glömt bort vad vi hade gjort när S berättade det för mig idag. Dom gick att tvätta bort från bordet iaf så det var tur det :) Men galet roligt hade vi iaf!

Imorgon kommer älskade M hem, när jag pratade med honom idag och han sa att vi skulle ses imr så kändes det helt sjukt. Känns både som att tiden har gått fort fast ändå känns det som han har varit borta as länge. Ska iaf bli så skönt att han kommer hem, nu får han aldrig mer åka ifrån mig nå mer.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0