Mycket

Har fått mycket gjort idag, känner mig nöjd :) Har städat hela lägenheten (till och med skurat och kört med rengöringsmedel, vilket jag brukar fuska med), strykt gardiner och bytt dom, sorterat och satt in papper i pärmar och lagat mat med syster. Dessutom har jag ju fixat med mobilen och kameran så jag har varit riktigt duktig idag.

Syrran var här på kvällen och tittade på tv, mysigt. M kom insmygande han också lite senare men han somnade rätt så snart, PÅ mig dessutom. Haha sis fick dra bort mig för att jag skulle komma loss och kunna följa med henne och låsa dörren. M är sjuk stackarn, han har feber bla så inte så konstigt han är helt död.

Nej nu ska jag försöka få liv i min lilla sjukling så han går och lägger sig i sängen.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0