Tar mig i kragen

Har tagit mig i kragen och äntligen anmält skadan till telia. Så nu ska jag bara vänta på att dom skickar hem en påse så jag kan skicka iväg mobilen, får vi se sen hur lång tid det tar innan jag får tillbaka den. Har också börjat fyllt i skadeanmälan på min kamera. Så nu Rebecca Kleber ska du vara så stolt över mig! :)

Nu ska jag städa lite mer och sortera papper när jag ändå är i farten. Sen ska underbara D ringa mig :) På fredag blir det kalas för P, lillen blir 18 så nu ska han ut på krogen :) Lördag är det bowling med jobbet, jag, B och J har planerat länge för det här, haha :) Ska bli skit kul! En fullspäckad helg som vanligt.


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0