Sommarnatt



Älskar den här bilden. Eller nja kanske inte själva bilden utan känslan jag får när jag ser den. Själva bilden är väl kanske inte så smickrande, jag menar ofixad i mysbyxor och med en cigg i handen? Nej tack. :)
Nej men jag kan verkligen känna efter och komma ihåg hur det kändes den kvällen. Jag, E och D åkte runt i hytta, Storå och Stråssa (ja faktiskt) och gjorde absolut ingenting. Tror det var en period då, och det var så mysigt! Ni vet i mitten på sommaren när det knappt aldrig hinner bli kallt på natten och man märker inte när natt börjar bli dag? Och det luktar på ett spec sätt, det luktar sommar och sommarnatt. Jag älskar det verkligen! I sommar ska jag se till att njuta av sommarnätterna, haha :) Vad poetiskt och töntigt det blev känns det som. Mina älsklingar är hemma, ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR...


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0