Boooooring!

Fick tråkigt så snodde den här från Jennys blogg :)

SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? - Pierca näsan tror jag. Tror inte det gör lika ont som tungan, men jag tycker båda är lika fult.

2. Vara seriös eller rolig?
- Rolig, man kan ju inte vara seriös hela tiden! 

3. Dricka röd eller grön mjölk?
- Grön! Den röda smakar grädde!

4. Brinna upp eller drunkna?
- Drunkna

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
- Föräldrar såklart!<3


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Flera!

2. Sol eller måne? - Sol

3. Vinter eller höst? - Höst

4. Vänster eller höger? - Höger

5. Soligt eller regn?
- Soligt

6. Vaniljglass eller chokladglass?
- Vanilj


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.51

2. Fullständigt namn? - Frida Elisabeth Birgitta Andersson

3. Vart vill du bo? - Nära mina vänner och familj<3

4. Hur många barn vill du ha? - Minst två, max tre

5. Vill du gifta dig?
- Ja

6. Rullar du spagettin eller skär? - Skär

7. Har du ätit sushi? - Ja, tyckte inte om det man har hört att man måste lära sig tycka om det

8. Favoritglass? -Ben & Jerry's

9. Hur många olika flingor har du i skåpet?
- Inga alls just nu tror jag

10. Humör? - Uttråkad


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - Ja

2. Blivit kramad?
- Ja

3. Känt dig fånig?
- Nej

4. Saknat någon?
- Ja

5. Dansat galet?
- Haha nej

6. Klippt håret?
- Nej

7. Gråtit?
- Ja, kollade på The Hills, haha :)

8. Ljugit?
- Nej!

9. Blivit kysst?
- Nej


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej

2. Har du hund? - Nej 

3. Tycker du att du är attraktiv?
- Mjo, ibland beror ju på vilket humör man är på 

4. Sover du helst själv eller med någon?
- Med någon, då sover jag som bäst 

5. Tror du på spöken?
- Ja


Haha nu hade jag nått att göra ett tag iaf, nu tänker jag sysselsätta mig med One Tree Hill ist! :)


// Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0