Halva inne

Är en farbror som brukar komma in och handla som uppenbarligen tror att han har halva inne hos mig. Idag sa han till en annan kille att han inte fick flörta med mig för jag var "hans flicka", oookej! Det var mer en jag själv visste, haha.

Gårdagen var kanon, har inte skrattat så mycket på länge :) Anna kom hit så drog vi till farmor med mamma och Emma och åt sen åkte vi och handlade lite ost och kex och annat gott som vi mumsade på framför tvn. Anna hade även tagit med sig en flaska vin som vi delade på ;) Dock spillde hon ut hela mitt fulla glas över bordet, haha hon fick värsta paniken men jag satt bara och garvade :) Sen hjälpte hon mig att få upp mina väggord, f*n vad vi kämpade och mätte och gnugga och hade oss men när vi till slut var klara så vart det faktiskt väldigt bra :) Men jag måste erkänna att jag var nära att ge upp några gånger ;)

Idag kommer min älskling hem så nu kommer det bli en kanon helg att se fram emot, slutar ju klockan två på fredag så nu längtar jag som en tok!

Har även kommit på en julklapp jag ska köpa, eller än så länge är det bara en idé jag vet inte om det kommer gå att fixa än och vad det isf kommer att kosta. Är en väldigt personlig julklapp och dom som känner mig vet att jag helst inte ger bort presenter som jag inte har tänkt ut innan eller som inte är personliga, vill att det ska finnas en tanke bakom så att man kommer ihåg dom :) Hatar att bara köpa saker bara för att köpa nått, men ibland får man ju panik och köper nått i bara farten, även jag ;)





// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0