Kärleksbrev

Jenny drog hem för en stund sen, vi har haft fredagsmys på hög nivå. Pizza, chips, dipp, cola (kan man bli mer onyttig? haha) och på det skräckfilm! :) Kanon kväll, vi avslutade med att kolla i genom massa gamla kärleksbrev och brev jag hade. Så kul att jag har sparat allt sånt (har jag nog mamma att tacka för), Jenny vart lite imponerad över hur populär jag var ;) Och hur mycket dom små pojkarna hade lagt ner på dom söta breven och korten :) Undrar hur det är nu för tiden? Om man fortf skickar och ger kärleksbrev till varandra, det gjorde ju alltid vi när vi var små. Senast jag fick nått i närheten av ett kärleksbrev var väl en "kärleksförklaring" på sms, så det är kanske så man gör nu? Får kolla upp det där, haha :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla One Tree Hill, fick säsong sju igår så nu är man besatt igen! Imorgon vankas med mys med min älskade mamma<3



Mys-Jenny<3



En lite annorlunda kärleks-förklaring från Emil, haha :)



// Frida.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0