The Studio

The Studio ringde mig imorse och erbjöd nått "billigt" presentkort på fotografering och styling och en massa annat. Var ju där med Daniela, Becca och Ullis för typ två år sedan, därför dom ringde mig. Det var rätt så kul att bli stylad och fotograferad men absolut inget jag tänker göra om. För det var inte mycket till styling och dom prackade verkligen på en massa kort. Hade inte velat köpa så många som jag gjorde men hon övertalade mig, haha. Dessutom säger dom ju till en hur man ska posa och så och jag tycker inte om att inte få le och se glad ut på kort och jag ler kanske på ett kort, haha. Och nu är ju verkligen ALLA och tar såna där kort, inte lika ovanligt som när vi gjorde det, då var det ju häftigare att ha gjort det :) Så jag sa "Tack, men NEJ tack!"



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0