Trött för länge sen!

Kul helg :) I fredags vart det hockey med Becca och syrran, träffade även massa roligt folk där uppe. Världens sötaste lilla Casper var också där och tittade med sin mamma och pappa. Han var så söt han satt bara och stirrade på allt folk :)

Igår, lördag, blev det en seg dag följt av utgång på hotellet. Jag, Becca, syrran och Jenna förfestade hod Becca. Jag lyckades med bedriften att först spilla ut halva min cider över mig och soffan för att sen fimpa i det som var kvar.. Ebba kom och hämtade oss och skjutsade in oss, roligaste var när en viss person (nämner inga namn, men det var faktiskt inte jag) sket så det luktade så illa att en annan var tvungen att spy, 2 GÅNGER! Haha herregud vad jag skratta, vi fick stanna och vädra ur bilen innan vi kunde åka vidare ;) Hotellet var som vanligt skit kul, träffade massa roligt folk som alltid. Kebab vart det innan vi gick hem och när vi ätit upp den och har gått ungefär 100 m föreslår Jenna att vi kanske kan ta lite fyllekäk när vi kommer hem, haha hon var inte riktigt mätt hon :)









Idag började jag dagen med att svepa ett glas iskall Cola, det kan inte finnas nått godare än det dagen efter. Vi segade lite sen tog vi bussen hem vid elva så sen dess har jag bara legat hela dagen. Är så sjukt trött! Somnade framför tvn och missade massa av dom programmen jag skulle se, j*vla skit!

Nej nu ska jag dricka lite mer Cola och bara sega, ha det bra. Och ja just har åter igen fått ett litet meddelande, jag tröttnade för bra länge sen. Låt mig va, tack..


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0