Tvärtemot förebild?

Vad heter det när man har typ en person som man tycker är så sjukt tragisk och patetisk att man har den personen som mall av hur man inte vill bli? Förstår ni hur jag menar? Jag har iaf en person som jag har insett är så tragisk och patetisk i sitt sätt att leva, den personen lever verkligen kvar i det som har varit. Misstolka mig inte jag tycker absolut inte illa om den personen just för det men det kan verkigen pusha på mig att ta tag i mitt liv och inte bli som den personen. Den personen är min "Oförebild", haha ;) Konstigt att tänka så kanske men det var bara nått som jag och Emma kom att tänka på igår och det kanske kan vara bra att inte bara ha förebilder :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0