Fylle-sms

Sitter med Joanna på tåget hem från Malmö, har världens huvudvärk och är trött som attan! Trots det har det varit en kanon bra helg, bowling i fredags och stan, mat och utgång igår. Kan kanske skriva lite mer utförligt i nått senare inlägg, känner att min åksjuka som jag haft sen jag varit liten gör sig påmind när jag sitter och skriver baklänges, haha. Hur f*n lät det där? Aja eller så är det bara gårdagskvällen som gör sig påmind :)

Fylle-sms brukar tendera till att skapa dagen-efter ångest så det sjunger om det, jag brukar vara "duktig" på att skicka sådana men jag måste faktiskt säga att jag har bättrat mig på den punkten. Men igår fick jag ett litet "återfall" men det var ett bra sådant. För på onsdag blir det eventuellt pizza och Bonde söker fru så det ser jag fram emot :)

Nej nu spyyyr jag snart plus att jag tror vi ska av det här tåget snart!


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0