I kiss the lips I've kissed a million times before..

Idag har jag tvättat och städat lite, inte så roligt. Men har också hunnit med att få ett litet besök av Ulla idag, mycket roligt :) Vi fikade lite och snackade skit som vanligt. Hon börjar jobba på måndag igen så det ser jag verkligen fram emot!

Måste berätta nått "sjukt" som hände i lördags. Emil kom från Karlstad så det vart lite fest hemma hos Becca, himla mysigt :) Framåt natten satt vi och pratade om en massa gamla minnen och helt plötsligt var klockan nästan halv fyra, blir lätt att tiden drar iväg när man sitter och pratar. Men iaf så drog vi oss hemåt då, när jag kom hem så slog jag på tvn och la mig i soffan, och givetvis somnade jag. Ungefär vid halv sex vaknar jag, jag går och stänger av tvn sen ska jag dra ner rullgardinen och när jag tittar ut ser jag skit stora lågor slå upp över hustaket. Det brann helt sjukt mycket, men min första tanke var dock: "Hur j*vla full är jag??!" . Men jag såg inte i syne, trodde först att det var grannhuset som brann men det var ett hus lite längre bort. Helt utbränt vart det, jätte läskigt..

Imorgon är jag ledig igen, så får se vad dagen har att erbjuda :)


// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0