Madre<3

Min älskade mammi har varit här och myst med mig ikväll och tittat på tv :) Hon hjälpte mig med min packlista. Haha skriver alltid packlistor till allt, men det är faktiskt bra. Lite roligt var att jag hittade en gammal packlista i ett block som jag hade skrivit när vi åkte ner med grabbarna till Malmö förra året :)

Har hunnit med att tvättat på förmiddagen idag också, men som vanligt går jag runt med annat i tankarna + att jag pratade med Emma så jag hade tydligen glömt att starta den sista maskinen. Haha och det är inte första gången heller jag glömmer starta en maskin. Herregud alltså och det roliga är att jag inte kom på det förns jag hade plockat ur den och gått upp med den i lägenheten för att hänga upp tvätten. Först DÅ upptäcker jag att min morgonrock (var som tur var bara den i den maskinen) var ovanligt torr för att vara nytvättad. Haha jag märkte det inte när jag plockade ur maskinen. Jaja då fick ju nästa som skulle tvätta sig en glad överraskning när den skulle starta maskinen och jag redan varit så snäll och fyllt på med både tvättmedel och sköljmedel. Jag slutar aldrig förvånas över mig själv!

Längtar till fredag<3


Världens finaste och bästa mamma<3



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0