Prosit!

Känns som att jag har gått runt och nyst och snorat hela dagen, kliar och kittlar som bara den i näsan! Hoppas jag mår bättre imr för då ska jag jobba lite extra eftersom det är kundkortskväll på Hemköp (lite smygreklam så där) så det lär bli en hel del folk. Och lite extra pengar tackar man ju inte nej till :)

Hittade en "jätte" gammal och rolig bild på mig och Håkan när vi buggar :) Jag och Becca var ut med grabbarna i E-tuna, roligt var det vi höll på att åka på stryk (kanske inte så kul) och Becca ramlade ner från trottoaren, mitt framför bilen där jag och Johan satt och såg allt och höll på att dö av skratt :) (Ja, hon RAMLADE faktiskt ner från trottoaren).



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0