Saknar!

Saknar alla utgångar med mina brudar! Känns som att det var allt för länge sen vi fyra var ut nu. Tycker det borde vara på tiden faktiskt. Har rensat i min byrå och i mina garderober, shit vad kläder jag har! Särskillt festklänningar, tror jag är väldigt svag för att köpa nya festklänningar för har sjukt många och flera som jag aldrig ens har använt! Som sagt så har jag väldigt många, dels är det för att jag inte har slängt några sen i början av gymnasiet så det är ju inte så konstigt. Borde kanske rensa ut bland just dom men jag har inte hjärta att slänga nått av det, är så mycket minnen. Haha eller fast egentligen är det inte så mycket  minnen från kvällen man hade den på sig kanske ;) Men man kommer ju ihåg att man har köpt vissa för just ett spec tillfälle :) Pratade med Emma på telefon och hon bestämde att när hon och Daniela kommer hem nästa gång så ska vi ha "modevisning" med släng och spara-lappar som i Sex and the City, haha :) Får väl se hur det går, om jag kan slänga nått. Har iaf slängt lite idag, dock var det bara udda strumpor (vart f*n tar den andra vägen??!) och gamla t-shirtar. Men det är ju ett steg i rätt riktning iaf!



// Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0